lördag 8 november 2008

Favoriter

En sak som jag inte kan klara mig utan är mineralsminket från i.d.
Jag har känslig hud och måste vara försiktig med vad jag använder för smink.
Först var jag väldigt skeptisk mot foundation i puderformat, jag trodde att det skulle bli kakigt och ojämnt. Men så blev det inte! Det liksom smälter in i huden och ser väldigt naturligt ut. + för att det täcker bra också.

En annan produkt som jag tycker väldigt mycket om är en BUS från ACO (apotekets märke) som heter sun kissed face cream och som gradvis bygger upp en fin färg, för vem behöver inte lite extra färg nu på vintern? Den finns för kroppen också men jag tycker inte att den är lika bra, kan lätt bli lite ojämnt.


Alla har vi ju en favoritsak som vi näst intill inte kan leva utan, vilken är din absoluta favoritprodukt?

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG VEEEEEEEEET! Visst är den galet bra? :D