fredag 19 december 2008

Eleven

Idag kom mitt efterlängtade paket från Eleven! Det innehöll en violdoftande välgörande salva från Rose & Co, som man kan använda till allt från torra läppar till ögonfransar och ögonbryn, ett ljus från Primal Elements som luktar av "tropiska frukter inbäddade i söt tahitisk vanilj och sockerrör".. Kanske inte luktar så gott som jag trodde att det skulle göra. Ingenting jag köper igen i alla fall. Sist men inte minst var det en lip plumper(Lip injection) från Too Faced. Jag har (självklart) redan testat den och jag är väldigt posetivt överraskad! Det sticker lite i ca 5 minuter när man har lagt på det, men det är totally worth it! Läpparna blir sådär härligt mjuka, fylliga och får en fin rosa färg. Luktar gott gör det också. Den får högsta betyg av alla lip plumpers jag har testat. Jag ska ta en före och efter-bild så att ni får se!

Jag fick även lite småprover bestående av två handkrämer, en från Principessa och en från Jaqua som ska dofta av hallon, smörkräm och glasyr. Båda två luktar helt underbart, men framför allt den från Jaqua, väldigt romantiskt och lite av rosor. Inte alls så sött som det låter. Jag ska lätt köpa den nästa gång!
Det fanns också en återfuktande ansiktskräm som jag tyvärr inte kan säga något om, jag har inte testat den och kommer inte göra det heller. Jag använder endast Dermalogicas produkter till mitt ansikte. Jag får så lätt små röda prickar och dylikt annars. Men den luktar gott i alla fall! ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh vad kostade läppinjektionen!? :O:DD

skit bra blogg :)

Divine Beauty sa...

blondina: 190 kr tror jag det var.

Tack så mkt!