söndag 28 december 2008

I min sminkväska


Maja ville se vad som fanns i min sminkväska. Här är innehållet gott folk. Den översta bilden visar allt som finns i väskan som jag släpar med mig hela tiden och den understa visar det jag egentligen använder. Snacka om att jag behöver rensa ut det jag inte använder!

Men även om jag skulle sätta mig ner och gå igenom allt skulle jag nog inte ta bort något. Man vet ju aldrig, jag kanske får för mig att byta mascara en dag, eller vara lite mer vågad med ögonskuggan... Jag är inte så mycket för ögonskuggor faktiskt, kanske för att jag aldrig har tillräckligt med tid. Jag brukar sminka mig rätt så diskret, inte en massa starka färgen eller liknande. Det skulle nog se och framför allt kännas väldigt konstigt om jag skulle börja vrålsminka mig med rosa/gröna/gula/lila färger... Nej... Less is more.♥

Inga kommentarer: