fredag 12 december 2008

Victoria's Secret Fashion Show 2008

Torsdagen den 1a januari kl 20.00 på kanal 3. Det årliga eventet som hölls för någon månad sedan i usa visas nu på svensk TV. Som jag har längtat! Jag pratar självklart om Victoria's Secret Fashion Show 2008! Showen ligger ju ute på youtube men för er som vill se den med lite bättre kvalite får inte missa det!

Först ut på catwalken detta året var Alessandra Ambrosio, lika snygg som vanligt. Det är väldigt svårt att tro att hon födde en liten dotter knappt tre månader tidigare! Antagligen har hon tränat vääldigt mycket (eller så har hon tagit hjälp av farbror plastikkirurg). Barnet kommer ju i alla fall bli glad när hon förstår vilka gener hon har ärvt!
Personligen är Adriana min favoritängel, jag tycker att hon är såå snygg. Sveriges stolthet Caroline Winberg var också med, för tredje året i rad.

Det var som vanligt kändistätt på rosa mattan, bland andra Paris Hilton, P.Diddy, Usher, som uppträdde och Lenny Kravitz, ex-pojkvän till Adriana(!)

Tänkte att jag skulle påminna er i tid så att ni inte bokar in kvällen för något annat ;)
xoxo

Inga kommentarer: