söndag 4 januari 2009

BEST

Nu blir det mer tips! En parfym igen. Sergio Tacchinis best. Jag vet att parfymen är lite somrig men skit samma, för den luktar gott ändå!
På mellandagsrean köpte jag en förpackning med parfymen och en duschgel. Jag kommer ihåg från i somras, när man fick ett litet prov på parfymen med Solo, att jag har tänkt att jag ska köpa den enda sen dess men det har inte blivit av. Men så såg jag den på stan och tänkte "äh vafan" så äntligen har jag den! :D:D
Jag vet itne riktigt hur jag ska beskriva den, men den luktar fräscht och "lätt". Ni får testa när ni ser den!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH den där luktar supergott, minns den också från solo, tog slut på den på en gång ;P

Divine Beauty sa...

Nathalie: Ja, tog slut på den jättesnabbt jag också! Lukar underbart:D

Anonym sa...

ja, den luktar verkligen gott:)

Anonym sa...

vart fanns den att köpa?? :D