lördag 17 januari 2009

Läppglans/stift



Tips igen! Verkar som om jag inte gör annat än tipsar. Men när ja tipsar om saker så tycker jag verkligen att sakerna är bra, jag tipsar inte bara för att tipsa liksom.

Okej, i veckan var jag på jakt efter ett nytt läppglans och det blev Niveas Volume shine ultra glossy. Det är ett läppstift egentligen men det blir så glansigt så jag säger läppglans ;).
Jag var ute efter lite rödare nyans, fast jag vill inte ha jätteröda läppar, jag vill mer att resultatet ska se mer.. nykysst ut. Haha, ni fattar vad jag menar.
Jag fick i alla fall precis rätt resultat med detta läppstift/glans.
Om jag tar på flera lager blir det väldigt rött, men om jag lägger på ett lager blir det alldeles perfekt! Tycker jag, smaken är ju som baken. Delad.
Det tillför fukt också så jag behöver inte vara rädd att läpparna ska bli torra och spricka. Sitter väldigt bra också!
Fanns i massa olika fina färger, jag antar att alla blir lika glansigt fina som nummer 07 (Pomegranate), som jag köpte.
Billigt och jättebra! Verkligen värt att testa. ♥

Inga kommentarer: