onsdag 21 januari 2009

skönhetsoperationer

Silvstedts program var väl ingen höjdare så jag zappade runt lite och fastnade för ett program som gick på tv400 som handlade om plastikoperationer. Jag tycker att det är ett intressant ämne att prata om, många har väldigt delade åsikter om det. Själv har jag inget emot det såvida inte operationen handlar om att höja sitt självförtroende/självkänsla. Är man inte nöjd med sig själv med en jättenäsa så kommer man inte vara nöjd med sig själv med en liten näsa heller. Så enkelt är det.
Gör man det däremot för att man verkligen vill och kanske vill fixa till något så tycker jag att det är helt okej. Jag skulle själv kunna tänka mig att fixa till lite saker om jag hade pengarna.

Men i grund och botten så är det helt onödigt, man behöver inte vara vackrast och snyggast, man kan lyckas i livet ändå. Visst, det hjälper att se bra ut men när allt kommer omkring så hänger allt på personligheten och vad man har innanför pannbenet. ;P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! jag ser att du driver en blogg om skönhet och jag har illustrerat en sminkguide i min blogg, och jag undrar om du har en minut så du kan kolla in den o säga vad du tycker...
Den finns i kategorin Make up & hudvård...

Är det något du skulle kunna använda?
Är sådana guider bra för dem som inte är proffs på sminkning?

jag behöver lite feedback, för o se om de e lönt att jag fortsätter med sådana guider!

Kramar Kinga