torsdag 1 januari 2009

2009

Nu har ännu ett år gått (alldeles för fort) förbi. 2008 har, för mig, inte varit det bästa året precis. Kanske tur att det gick så fort ändå.
Jag ska se till att mitt 2009 blir mycket roligare och mer spännande än föregående år! Det får bli mitt nyårslöfte. Har ni något nyårslöfte förresten?

Hur som helst så finns det saker vi kan se fram emot år 2009!


Som till exempel Escada Ocean Lounge
Jag har alltid älskat Escadas sommarparfymer! De är så fruktiga och somriga. Det känns som om man befinner sig på någon tropisk paradisö när man luktar på dem. Hoppas nu bara inte att detta årets parfym sviker oss. Ocean lounge kommer till Sverige i februari/mars. Håll utkik i butikerna!
Toppnoterna är: litchi, plommon, päron och jordgubbsmaräng. Hjärtnoter: viol, mimosa och jasmine. Basnoter: vanilj och teakwood.
Jordgubbsmaräng?! Hur fantastiskt låter inte det?♥

Inga kommentarer: